Påminnelsefaktura

Hej,
Jag har fått en påminnelse på 250kr hemskickad. När jag kollar på min bank ser jag att jag redan har betalat för perioden. Kan ni förklara vad som har hänt?
Mvh
Lisa
Zara Hammarberg Assistent

Kommentarer

  • Hej Lisa,
    Tack för din fråga!

    Du blev under oktober månad registrerad med ordinarie avgift om 260 kr/mån efter att haft den reducerade avgiften om 135 kr/mån (vilken gäller de två första åren efter din examen.) Tyvärr gick det lägre beloppet ut via faktura under oktober och november månad.

    Du betalade under dessa perioder in 135 kr/ mån vilket var det belopp i fakturerade, men eftersom ordinarieavgift är 260 kr så saknas det 125 kr per faktura.
    Du har därför nu fått en tilläggsfaktura på det saknade beloppet. Påminnelsefakturan som skickats ut skall alltså betalas.

    Vi ber om ursäkt för att detta har hänt och för att det kom ut som en påminnelse.
    Perioden december och framåt påverkades inte av detta.

    Med vänlig hälsning

    Zara Hammarberg Assistent

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.